MyLittle Shoping World Headline

Müzik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Müzik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Çarşamba, Mayıs 04, 2011

Nostarji : Şeker Kız Candy"Candy Candy" ve Sevdiğim (Önerdiğim ) Animeler

Şeker Kız Candy - Candy Candy


Konichi wa..

Herhalde artık Uzak doğu dillerine olan ilgimin başlangıç noktasını tahmin etmişsinizdir:D Evet Şeker Kız Candy .. Anne ve teyzelerimizle tek ortak çocukluk anımız olan, pembe dizilere taş çıkartan ( hala yayınlansa utanmadan, sıkılmadan izleyeceğim) Anime.

Anime nin ne olduğunu bileniniz var mı bilmiyorum ama Japon çizgi filmi olarak ( genellikle bebelere değil büyüklere çizgi film tadında ) genellikle önce Manga (Manga, Japonların çizgi roman çizgi roman için kullandıkları sözcüktür)olarak oluşturulmuş ve daha sonra ekrana aktarılan Japon Çizgi Filmi olarak isimlendirebilirim kısacası.

Gelelim Şeker Kız Candy'e ,( a.k.a. Candice White ) yetimhaneye Pony 'nin Evine bebekken bırakılmış, gariban ama hayat karşısında herzaman güçlü bir karakter çizmiş herkese yardım eden, aman kimse kırılmasın üzülmesin diye kendini paralayan, Hayatının Aşk ı Anthony ile tanıştıktan sonra, hayatına düzenden çok karışıklık giren, tam herşey düzelmişken Anthony 'i kaybeden , Anthony nin acısını kalbine gömmüş Amerikadan İngilitere ye giderken gemide Anthony e benzettiği, düşünceli, kendini beğenmiş şımarık Terry ile tanışan, ve aslında aynı okulda olduklarını öğrenen, birbirlerini tanıdıkça aşık olmaya başladıkları sırada (yine) tam kavuşacakken,Ilayza nın (kıskanç şey) oyununa gelip okuldan atılan Terry için peşinden kaçan, mutluluğu tam buldu derken hep elinde patlayan, ( böyle anlattığıma bakmayın şaka olsun diye - 115.bölümü izliyince bitti diye baya üzüldüm çok severim yani ) güzel bir animedir ve Türk Televizyonlarında hepimizin aklında kalan son sahnesi , Terry nin peşinden giderken , bir evde kalan ve oradaki çocuk hastalandığı için bir dağa doğru doktoru çağırmaya diye koşarkenki sahnedir.

Senelerce bu sefer hepsini yayınlarlar diye ( tabiki severek ) tekrar tekrar izlediğim Şeker Kız Candy i hala neden hep aynı bölümde kestiklerinin mantığını kavramış değilim. Bu gün bile tekrar yayınlasalar çoğumuzun oturup sıkılmadan izleyeceğine, ve yayınlayan Tv Kanalına sempati ve reytingleri arttıracağına eminim. En son Üniversite de Star Tv de sabahın bir kör vaktinde yayınladıklarını öğrenip yetiştiğimde (zaten 54.bölüme kadar sahip oldukları ) hep 30. bölümler de yakaladım. 54. e kadar da izledim.
Candy Candy

Geçen sene uzun süren araştırmalarım sonucu en sonunda bütün bölümlerini buldum,izledim ve Hard Disk imin en derin köşesine sakladım. Daha sonraki bölümleride Terry i görme umuduyla 4 gözle izlesemde, heyecanlı olaylar, tekrar tekrar yaşanan tahlilsizliklerle birlikte herzaman gülümsemesini bilen bir karakter olan Candy, tamamen kendi için olmasada mutlu sonla bitiyor arkadaşlar..15 - 20 bölüm olsaydı eksik kalan, paylaşırdım ama daha 60 bölüm olduğu için ne internet dayanır ne de bilgisayar, belki bir gün yavaş yavaş da olsa paylaşırım





birde kalsik olarak açılış parçasını paylaşıyım, ( nasılda ezberimdeymiş yaa hala söyleyebiliyorum=) )

birde güzel sahnelerden bir kaçı:)işteee...









Bu videoları izledikten sonra yine duygusallaştım:) Son olarak size Romantik komedi tadında yep yeni animelerden birini tavsiye etmek istiyorum.


Kimi ni Todoke [ " Reaching You"/" From me to You" ]






Kuronuma Sawako - Kazehaya



Bayılarak izlediğim harika bir animedir. Kimi ni Todoke ve Kimi ni Todoke 2nd Season olarak iki sezon izledim, bazen Sawako nun saflıklarından bıkkınlık geldiğini düşünebilirsiniz ama bir sonraki sahnede komik tarafını görünce tekrar sempati duymaya başlıyorsunuz. Kuronuma Sawako baş kahramanımız, hayatı boyunca sınıftaki ve dışarıdaki arkadaşları tarafından hep yanlış anlaşılmış, ürkek ve tatlı tavrı ile aslında ne kadar iyi niyetli olursa olsun tam zıttı anlaşılmıştır. Okuldaki arkadaşları Sawako yu garip tavırları korkutucu gülümsemesi ve simsiyah saçları nedeniyle "Ring" dan"Halka" daki hayalet kıza benzetip, Sadako takma adını verirler. Kazehaya -kun (ilk karşılaşıp,tanıştığıklarında Sawako ya gayet samimi şekilde soru sorar, gülümser ve teşekkür eder,) onunla konuşmaya başladığında,Sawako nun kendine güveni (farkında olmadan ) geri gelir, ve yavaş yavaş herkesle konuşmaya başlar ve hikaye daha da eğlenceli bir hal almaya başlar. Yanlış anlaşılmalar, işlere burnunu sokanlar, uzaktan bakanlar, tatlı tatlı kıskançlıklar ve bir çok sahne.. Benden söylemesi bayılacaksınız:D


hatta bir kaç değişik resim paylaşıyım merakınız artısın :D
sadakooooo:D

bu sahnede puhahaha diye kopmuştum

kimi ni todoke 2nd season

kimi ni todoke

bu da internete bulduğum süper bir çizim :D Devianart ta daha bir çoğunu bulabilirsiniz


işte ;Sawako ya Sadako demelerinin nedeni , Ring filmindeki gibi :D


Erkek ler diyebilir " ne romantikliği komikliği anime dediğin kanlı canlı olur diye " o zaman da size bir kaç isim veriyim " Elfen Lied, Vampire Knight , Helsing, Naruto, Bleach,, ... vee en çok sevdiklerimden - mangası da güzel - The High School of Death " :)



Death Note ( süperdir,İmdb notu:9,2 , Kesin izleyin) olaylar başlamadan önce, Ryuk adındaki shinigami(ölüm tanrısı) kendi “Ölüm Defteri’nin” kurallarını insanların dünyasında en çok yaygın dil olduğu için ingilizce olarak yazar ve dünyaya gitmek istediği için defteri dünya ya düşürür, Çok iyi polisiye, doğa üstü, film tadında izleyeceğiniz bir animedir. Konusu ve sürükleyiciliği bakımından benzersizdir. Ayrıca sinemaya aktarılan nadir animelerden biridir http://www.imdb.com/title/tt0810827/
  • Ölüm defterinin ilk sayfasında kurallar vardr bu kuralar;


  1. Ölüm Defterine ismi yazılan kişi ölür.
  2. Deftere yazdığınız kişinin yüzünü bilmezseniz o kişi defterden etkilenmez. Böylece aynı isime sahip olan kişiler de ölmez.
  3. Bir kişinin adı yazıldığı zaman o kişi 40 saniye içinde ölür. Eğer ölüm biçimi yazılmazsa o kişi kalp krizinden ölür.
  4. Ölüm şeklini yazdıktan sonra 6 Dakika 40 Saniye içinde ölümün detaylarını yazabilirsiniz.
  5. Bir kişi Ölüm Defterini kullanmışsa ne cennete ne cehenneme gidebilir , hiçliğe karşır.
  • Defterde yazılmayan kurallarda vardır;
Ölüm defterinden ufacık bir parça bile defterin bütün özelliklerini taşır.
Deftere dokunan her kişi o defterin ölüm meleğini görebilir.

  • Defter sahibi ile ölüm meleği arasında bir göz takası vardır. Ölüm meleğinin gözleri bir insanın başının üstünde onun ismini ve kalan zamanını görür. Defter sahibi kalan hayatının yarısına karşılık bu yeteneği alabilir.
  • Ölüm meleği defterle ilgili hiçbir şeyi defter sahibine söylemek zorunda değildir.
  • Defterin sahibi sahiplikten vazgeçerse defterle ilgili bütün anılarını unutur ve ölüm meleğini artık göremez.
  • Defter sahibi ölüm meleği gözlerine sahipken defterin sahipliğinden vazgeçerse ölüm meleği gözleri gider ama giden yaşam süresi geri gelmez.
  • Ölüm meleği gözlerine sahip olanlar yalnızca kendi yaşam sürelerini ve defter sahiplerinin yaşam sürelerini göremezler.
  • Eğer deftere yazılan ölüm başka insanlarıda öldürüyorsa ölüm yazılan şekilde gerçekleşmez. Kişi kalp krizinden ölür.
  • İmkansız olan ölümler gerçekleşmez. Kişi kalp krizinden ölür. [umarım merak uyandırmışımdır]

The High School of Death (imdb 8/10)
High School of Death - Manga


Neyse bayanlar için de romantik komedi anime listeside eklemek lazım; canınız sıkıldığında ve özellikle bunaldığınızda ilaç gibi gelecek bir kaç anime daha, ( salak salak evlilik programları , tv programlarını ve dizileri izlemekten iyidir diye düşünüyorum, onlarda bir kavga bir dövüş insanın daha beter sinirlerini hoplatıyorlar ) listeliyim

(Kimi ni Todoke sezonlarından sonra sırasıyla izleyin derim:)) )
itazura na kiss op/end
1- Itazura na kiss
2- Lovely Complex
3- Ouran High School Host Club
3- Special A
4- Kaichou wa Maid-Sama
5- Nana
6- Melancholy of Haruhi Suzumiya
7- Skip Beat
8- La Corda serisi
9-Chobits
10-Nodame Cantabile
11- Peach Girl
ve daha bir çoğu

Animelerle ilgili sevdiğim bir diğer şeyde harika soundtrack ları olması, daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi Müziğin Evrensel bir dil olduğunu adeta haykırıyor( size öyle gelmiyorsa bana öyle geliyor da olabilir bilmiyorum:P ) . Özellikle yukarı saydığım animlerden NANA, Kimi ni Todoke , Death Note, Elfen Lied, Naruto, Bleach soundtrackları ile hayatıma renk katan animelerden , fakat daha soft bir müzik olduğu için aslında Kimi ni Todoke ve NANA müziklerini daha çok tercih ediyorum , internetten soundtrack müziklerini bulmak çok kolay , izledikten sonra , izlemeseniz bile müziklere bir göz atın derim . Hatta sevdiklerimden bir kaçını paylaşıyım, ( kim bilir belki sizde benim gibi beğenirsiniz)

Kimi ni Todoke 2nd

Kimi ni Todoke (şarkı tabiki japonca ama ingilizce çevirisi de var bu klipte , ve sözler çok güzel)


Nana Opening Song4

Nana - Black Stones - Opening
(Özellikle NANA Anime ( Animedeki müzik grubunun adıyla "Black Stones" olarak müziklerini aratabilirsiniz) şarkıları İngilizce ağırlıklıdır, sıkılmassınız "bence" :P )


Anaaamm Otaku olmadım heralde dimi, yok canım olmamışımdır:D "anime delisi"

Bakalım animelerle ilgili bu yazımın takibine ve okunuş istatistiklerine göre devamını getirebilirim, umarım içinizdeki çocuğu hiç kaybetmessiniz.

p.s. şimdi fark ettim de baya uzun yazmışım :( umarım sonuna kadar okuyan olur)

Fazie

Perşembe, Nisan 14, 2011

30 Seconds To Mars - A Beautiful Lie

Bugünkü Küresel Isınma ile ilgili yazıma ithafen beğenerek dinlediğim ve takipçisi olduğum 30 Seconds To Mars Grubunun bir parçasını sizlerle paylaşmak istiyorum. Grubun solisti Jared Leto yu hepiniz ismen bilmesenizde , filmlerden vs. den görüntüden tanırsınız diye düşünüyorum. Grubu ile birlikte Küresel Isınma ve dünyadaki sorunlara karşı bir çok projede yer almış , ve proje oluşturmuştur. Hali hazırda gruba ait bir internet siteleri de mevcut ;http://echelonhouse.weebly.com/ bunlardan biri,

neyse konumuz  30STM' ın "A Beautiful Lie" Klibi.

İşte burda;




İyi Seyirler ;

Cuma, Nisan 08, 2011

Bachata Dansından Ricky Martin'e ve oradan konuyu Taksim Demirören AVM Virgin MegaStore a bağlama:)





http://www.4shared.com/audio/xXyTJT6q/Xtreme_-_Te_Extrano.html


Tadaimaaa:) benden böyle farklı dillerde merhabalar selamlar ara sıra duyulabilir, anlam veremediğim uzak doğu dillerine olan merakımdan kaynaklanır önemsemeyin:)

 uzun zaman önce paylaştığım Bachata Dansı Videosunda çalan müziği en sonunda araştırmak aklıma geldi :) Şarkı İspanyolca fakat müziğin evrensel dil olduğunu kanıtlarcasına müziğiyle sözleriyle romantizmi insanın içine işliyor adeta. İspanyol müziklerini hep sevmişimdir zaten, ee bir zamanlar ( ki hala var ama ortalarda yok ) Ricky Martin vardı , kızların hayran olduğu , onlar ne güzel müziklerdi öyle Ya Rabbi , hatırlıyorum da bir arkadaşımdan kasetini bulmuştum ( evet kaset çalar zamanlarını bilirim =) ) o kaseti boş kasete istediğim şarkıları sırasıyla kayıt edicem diye sıtkım sıyrılmıştı ama başarmıştım , deli gibi devamlı , sürekli,sabah akşam dinlerdim , bi süre sonra neredeyse ispanyolca konuşacaktım o dereceydi yani :) kardeşiminde benden etkilendiğini inkar edemem, sayemde ilk yabancı şarkılarını Ricky Martin den dinlemişti:D hatta Ricky Martin in en güzel Düetlerinden birini de paylaşmak istiyorum , hiç bıkmadan dinleyebileceğim nadir şarkılardandır.



Madem müzikten söz açıldı , müzikle ilgili yeni bilgiler paylaşıyım .. Taksimde apar topar , içinde işçiler çalışırken açılan Demirören AVM sini duymuşsunuzdur, ( hala bir katının kaçak olduğunu okudum gazetede geçen ) İlk açıldığında içeride neler var neler yok diye dolaştım şöyle hızlı adımlarla , altta 3 kat tamamen sloganı "Cİmriyiz" olan Saturn ( yeni darty ve mediamarkt rakibi) mağazası var , tabiki fiyatlar açılış sebebiyle stoklarla sınırlı ürünler için baya baya uygundu fakat sadece 4 gün için. AVM de Kotton, Gap , Guess ve bir kaç yiyecek   lokantası açıktı ilk girdiğimde , tabi beni en çok mutlu eden VIRGIN music /bookstore u görmekti. USA da geçirdiğim 4 ay boyunca kalitesinden oldukça yararlandığım , memnun kaldığım ve Türkiye ye dönüşte kesikliğini hissettiğim sayılı Mağazalardan biriydi ve o kırmızı görmek çok sevindirdi. Hala devam"en çok satılanlardan 2. si %50 indirimli " kitap kampanyasını adeta sömürdüm diyebilirim :D öncelikle uzun zamandır almayı istediğim ama fırsatını bulamadığı NTV yayınlarının "Cahillikler Kitabı1" i aldım yanında da "Günlük Hayatta Dair 104 Garip Bilimsel Gerçek " adlı kitabı %50 indirimli aldım ve toplamda elimde okumaya ne zaman vakit bulacağımı bilemediğim 6 adet kitapla çıkarken buldum kendimi. Daha çok kalın romanları cep boyutunda okumaya alıştığım için öncelikle boyutları küçük olanları tercih ettim. Sizde istediğiniz kitaplara indirimli sahip olabilirsiniz.
 Virgin MegaStore un ikinci katının olduğunu ve aslında BookStore dan 2. kata merdiven olduğunu da bir üst kata çıktığımda  Virgin Music i görünce anladım ( genelde dikkatli olduğum için o kadar dolandıktan sonra bunu anlamak zorumada gitmedi değil doğrusu:)) Elektronik , Film , Oyun Konsolları  ve oyunları ,müzik ve sinema ile ilgili aradığınız yerli ve yabancı ( hatta yabancı dillerde bile) eserleri bulmanız olağan üstü , tabi benim gibi Playstation delisi insanlar için kurlan PS3 ve PSP köşeleride var , otrup koltuklara saatlerce oynayabilirsiniz. Ben mağaza yeni olduğundan eskitmek istemedim ve 15 dak. lık süreyi yeterli buldum :P ayrıca türlerine göre reyonlara ayrılan mağazada ayrıca hemen hemen her reyonda , aradığınız albümleri yada şarkıları ( genelde yeni olanların tanıtımı için düşünmekteyim ) dinleyebileceğiniz küçük ekranlı mp3 çalarlar mevcut, kulaklığınızı takıyor ve listeden seçtiklerinizi dinliyorsunuz. Fiyatları sabit olan ürünler haricinde diğerlerinin fiyatları da uçuk değil , diğer elektronik mağazalarla hemen hemen aynı. Hem güler yüzlü ilgili çalışanlarıyla, hem görsel özellikleri , hemde hizmetiyle beni ilk ziyaretimde çok etkiledi ve memnun bıraktı. arada bir uğrayıp kafa dağıtacağınız bir hobi parkı olarak düşünebilirsiniz, her bölümde en az iki sorumlu varken peşinizde kimsenin dolaşmaması harika bir duyguydu. Alacağım merak ettiğim kitapları sevip sevmiyeceğime karar verene kadar okuyup incelemek harika bir duyguymuş. Benim Virgin Mega Store ile ilgili deneyimlerim böyle , şiddetle tavsiye ediyorum falan demem tabiki herkesin hizmet ve kalite anlayışı farklı fakat bir uğramanızı tavsiye ederim.




Popüler Yayınlar