MyLittle Shoping World Headline

Perşembe, Kasım 10, 2011

CİLDİMİZİ TEMİZ TUTALIM... Tutmayanları uyaralım:)






Konichi wa...

Uzun süredir yazamadığımın farkındalığın da iken birden aslında yazacak ne kadar çok şeyin biriktiğini anlamış bulunuyorum.. Hee hayat memat meseleleri değil bunlar ama yazarak bir şeyler paylaşmanın(okuyan olmasa da) verdiği rahatlamayı ve huzuru kavramanın sevinci içerisindeyim:)) Niye Türk filmlerindeki replikler gibi yazdığımın anlamını da hala çözmüş değilim. Belki de kelimeleri günlük kullanımıyla yazdığımda "yazı denetlemenin"(pc Türkdilkurumu:)) yazdığım her kelimenin gözüme sokarcasına altına eklediği "YANLIŞ" diye belirttiği kırmızı çizgiler yüzünden belkide:D

Neeeyyseee.. :))

Konu başlığımıza dönersek(bu arada çok basit oldu) , Cilt temizliği ile ilgili aldığım(henüz kullanmak nasip kısmet olmayan), ve kullandığım bazı ürünleri tanıtmak bilgi vermek istiyorum.

Markete yeni giren Loreal in yeni peeling ve cilt bakım serisini gördüm geçenlerde ve promosyonu da fırsat bilerek( markanın güvenine dayanarak) deneme alışı yapmaya karar verdim.


Gördüğünüz üzere değişik bir stili ve kullanım şekli olan "Loreal Paris Perfect Clean" Peeling şişesinin tam ortasında yer alan şey süs için konulmuş birşey değil, Kendisine "Cleanpod" deniliyor. "Cleanpod"u şişeden ayırarak parmaklarınızın arasına yerleştiriyor fındık büyüklüğündeki jel ile nemli cildinize masaj yaparak uyguluyorsunuz. Daha önce kullandığım peelinglere nazaran çok kullanışlı bir aparat olduğunu söyleyebilirim, çünkü Peeling lerin sözde cildiniz temizlemesi gereken kapsüllerini çıplak elle kullanmakta biraz zorluk çekmiyor değildim, ya içindeki mineraller kapsüller yada "her ne deniyorsa" bir işe yaramıyor gibi dağılıyor eriyor ya da cildime ellerime batarak acı veriyor gibiydi.Cleanpod un üzerindeki 500 kauçuk esnek fırça tasarımıyla bu olumsuzluklar ortadan kalkıyor gibi..
Değişik ve kullanışlı tasarımı,sıradan uygulamalardan farkı kullanımı satın almamda baya etkili oldu, cilt temizliğinin yanı sıra makyaj temizliğinde de kullanabilirsiniz. Ve Markasına bakarsak, fiyatı uygun hatta ucuz denilebilecek nitelikte.Ayrıca kokusu da çok tatlı..



İkinci ürünüm ise bir arkadaşın tavsiyesiyle edindiğim "BEBAK", nam-ı değer Acı Badem Sütü..

Cilt temizleyici,makyaj temizleyici, kışın nemlendirici, yazın koruyucu olarak kullanabileceğiniz değişik bir ürün. Hatta bir arkadaşım geçen yaz bu süt ile bronzlaştığını söylüyor.

Acı kokusu haricinde( ki kokusu kalıcı değil 10 -15 sn içinde kayboluyor- Acı badem sütünden kaynaklı herhalde) baya kullanışlı bir ürün. Ayrıca içinde binbir çeşit kimyasal yok. Ayrıca kullanımından sonra yıkamanıza ve cildinizi toniklemenize gerek kalmıyor. Kullanımından sonra cildiniz pürüzsüz,ve parlak bir hal halıyor, üzerinde tüm cilt tipleri için uygundur yazsada bence kuru ve karma ciltler için kullanımı daha uygun diye düşünüyorum.. Ayrıca arka etiketinde eski Türkçe ye benzettiğim "hem cildinizin mesamatını temizleyen, hem de teninize güzellik veren bir müstahzardır." açıklamasını da hala çözmüş değilim , araştırmadım da ama inşallah iyi birşey diyordur:D

Fazie


1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu beğendim ev takipçinizim. ben de sizi bana beklerim, Sevgiler..:)

    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar