MyLittle Shoping World Headline

Perşembe, Aralık 09, 2010

doğadan büyülü bohça




doğadan dan adı gibi büyülü bir bohçayla bugün pazarlama zirvesinde tanıştım  tam markalarla aramda ki duygusal bağı düşünürken aşk markalarına bir lovebrand daha ekledim. benim gibi meyve çayı düşkünüyseniz bu yeni yeşil çaya alışmanız hiç de zor olmayacaktır. Oldum olası bütün meyve çaylarını sevmeme rağmen bir rafine edilmemiş bizim siyah çayın geyşa versiyonu yeşil çaya alışamamıştım sağlık için o kadar faydasının olduğunu bilmeme rağmen nedense içimi bir türlü yumuşatamadı hiç bir çay markası...ama işte bugün yeşil çayı ilk defa büyülü bohça sayesinde çok sevdim doğadan bize yine doğanın büyülü bahçelerinden taptaze bitkileri toplamış hemde bu sefer ozel içini görebildiğimiz bohçasıyla bize sunuyor kullanışı o kadar zevkli ki hani o poşet çaylarını çay damlamasın diye çay kaşığı arayışımızada super çözum bulmuş ambalaj dizaynı o kadar güzelki hek içindeki ipi çekerek çayı süzüyor hemde kalın karton kenarlığı ile ipini dolayarak damlamasını önlüyorsunuz kısacası tamda müşteri çağında ki pazarlama zirvesinde Bir aşk markasını daha keşfetmiş oldum...
Bu arada ekşi sevenler için kuşburnu da güzel bu seride ki ben pek sevmedim Güllü yeşilçay kadar beğenemedim bu arada Macrocenter, Tansaşta Migros ta raflarde yerini aldı.. şimdilik tek favorim Güllü yeşilçay yaseminlisinide pek sevmedim..
P.S
Hazır yeşil çaydan bahsetmişken ve aklıma gelmişken yeşilçay süzen poşetleri gözaltı çizgi ve halkalarında da hem doğal antioksidan oluşuyla hemde dinlendirici etkisiyle çok işe yarıyor benden söylemesi:)

1 yorum:

  1. Bende bayıldım büyülü bohçaya, cumartesi elime ulaştı. çok sevdim..Bloğun hayırlı olsun

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar