MyLittle Shoping World Headline

Cuma, Nisan 08, 2011

Bachata Dansından Ricky Martin'e ve oradan konuyu Taksim Demirören AVM Virgin MegaStore a bağlama:)





http://www.4shared.com/audio/xXyTJT6q/Xtreme_-_Te_Extrano.html


Tadaimaaa:) benden böyle farklı dillerde merhabalar selamlar ara sıra duyulabilir, anlam veremediğim uzak doğu dillerine olan merakımdan kaynaklanır önemsemeyin:)

 uzun zaman önce paylaştığım Bachata Dansı Videosunda çalan müziği en sonunda araştırmak aklıma geldi :) Şarkı İspanyolca fakat müziğin evrensel dil olduğunu kanıtlarcasına müziğiyle sözleriyle romantizmi insanın içine işliyor adeta. İspanyol müziklerini hep sevmişimdir zaten, ee bir zamanlar ( ki hala var ama ortalarda yok ) Ricky Martin vardı , kızların hayran olduğu , onlar ne güzel müziklerdi öyle Ya Rabbi , hatırlıyorum da bir arkadaşımdan kasetini bulmuştum ( evet kaset çalar zamanlarını bilirim =) ) o kaseti boş kasete istediğim şarkıları sırasıyla kayıt edicem diye sıtkım sıyrılmıştı ama başarmıştım , deli gibi devamlı , sürekli,sabah akşam dinlerdim , bi süre sonra neredeyse ispanyolca konuşacaktım o dereceydi yani :) kardeşiminde benden etkilendiğini inkar edemem, sayemde ilk yabancı şarkılarını Ricky Martin den dinlemişti:D hatta Ricky Martin in en güzel Düetlerinden birini de paylaşmak istiyorum , hiç bıkmadan dinleyebileceğim nadir şarkılardandır.



Madem müzikten söz açıldı , müzikle ilgili yeni bilgiler paylaşıyım .. Taksimde apar topar , içinde işçiler çalışırken açılan Demirören AVM sini duymuşsunuzdur, ( hala bir katının kaçak olduğunu okudum gazetede geçen ) İlk açıldığında içeride neler var neler yok diye dolaştım şöyle hızlı adımlarla , altta 3 kat tamamen sloganı "Cİmriyiz" olan Saturn ( yeni darty ve mediamarkt rakibi) mağazası var , tabiki fiyatlar açılış sebebiyle stoklarla sınırlı ürünler için baya baya uygundu fakat sadece 4 gün için. AVM de Kotton, Gap , Guess ve bir kaç yiyecek   lokantası açıktı ilk girdiğimde , tabi beni en çok mutlu eden VIRGIN music /bookstore u görmekti. USA da geçirdiğim 4 ay boyunca kalitesinden oldukça yararlandığım , memnun kaldığım ve Türkiye ye dönüşte kesikliğini hissettiğim sayılı Mağazalardan biriydi ve o kırmızı görmek çok sevindirdi. Hala devam"en çok satılanlardan 2. si %50 indirimli " kitap kampanyasını adeta sömürdüm diyebilirim :D öncelikle uzun zamandır almayı istediğim ama fırsatını bulamadığı NTV yayınlarının "Cahillikler Kitabı1" i aldım yanında da "Günlük Hayatta Dair 104 Garip Bilimsel Gerçek " adlı kitabı %50 indirimli aldım ve toplamda elimde okumaya ne zaman vakit bulacağımı bilemediğim 6 adet kitapla çıkarken buldum kendimi. Daha çok kalın romanları cep boyutunda okumaya alıştığım için öncelikle boyutları küçük olanları tercih ettim. Sizde istediğiniz kitaplara indirimli sahip olabilirsiniz.
 Virgin MegaStore un ikinci katının olduğunu ve aslında BookStore dan 2. kata merdiven olduğunu da bir üst kata çıktığımda  Virgin Music i görünce anladım ( genelde dikkatli olduğum için o kadar dolandıktan sonra bunu anlamak zorumada gitmedi değil doğrusu:)) Elektronik , Film , Oyun Konsolları  ve oyunları ,müzik ve sinema ile ilgili aradığınız yerli ve yabancı ( hatta yabancı dillerde bile) eserleri bulmanız olağan üstü , tabi benim gibi Playstation delisi insanlar için kurlan PS3 ve PSP köşeleride var , otrup koltuklara saatlerce oynayabilirsiniz. Ben mağaza yeni olduğundan eskitmek istemedim ve 15 dak. lık süreyi yeterli buldum :P ayrıca türlerine göre reyonlara ayrılan mağazada ayrıca hemen hemen her reyonda , aradığınız albümleri yada şarkıları ( genelde yeni olanların tanıtımı için düşünmekteyim ) dinleyebileceğiniz küçük ekranlı mp3 çalarlar mevcut, kulaklığınızı takıyor ve listeden seçtiklerinizi dinliyorsunuz. Fiyatları sabit olan ürünler haricinde diğerlerinin fiyatları da uçuk değil , diğer elektronik mağazalarla hemen hemen aynı. Hem güler yüzlü ilgili çalışanlarıyla, hem görsel özellikleri , hemde hizmetiyle beni ilk ziyaretimde çok etkiledi ve memnun bıraktı. arada bir uğrayıp kafa dağıtacağınız bir hobi parkı olarak düşünebilirsiniz, her bölümde en az iki sorumlu varken peşinizde kimsenin dolaşmaması harika bir duyguydu. Alacağım merak ettiğim kitapları sevip sevmiyeceğime karar verene kadar okuyup incelemek harika bir duyguymuş. Benim Virgin Mega Store ile ilgili deneyimlerim böyle , şiddetle tavsiye ediyorum falan demem tabiki herkesin hizmet ve kalite anlayışı farklı fakat bir uğramanızı tavsiye ederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar