MyLittle Shoping World Headline

Çarşamba, Nisan 13, 2011

Virgin MegaStore da İndirim var , Vallahi !



Konbanwa :) iyi akşamlar..

Bu gün yine ve yeniden hayranı olduğum Virgin Megastore hakkındaki yeni haberimlerimle karşınızdayım. Geçen yazımdada bahsettiğim gibi hayranı olduğum Virgin Megastore u dolaşmadan edemiyorum yahu:P , bugün yine reyonlarında ( özellikle elektronik katında ) şöyle bir dolaştım. İnanılmaz demiyim ama baya iyi indirimler gözüme çarptı. Örneğin PlayStation ( PS ) hastası olduğumdan dolayı öncelikle oyun konsolları bölümüne yöneldim ,birde ne göreyim , geçen haftaki yazımda bahsettiğim çok satılan kitaplara yapılan "2.si %50 indirimli" kampanyasını bu sefer oyun konsollarının oyunlarına yapmışlar , Özellikle Kullanıcısı olduğum için PSP oyun reyonuna yöneldim, malesef istediğim oyunlar henüz olmadığı için ve bulunan oyunlara da ben sahip olduğum için bu kampanyadan bu seferlik faydalanamadım, fakat 30 tl den başlayan fiyatlarla en iyi oyunlardan (  PATAPON2 şiddetle tavsiye ederim) bazıları çok uygun fiyata satılıyor. Örneğin benim sevdiğim fakat hastası olacak kadar bayılmadığım Worms Battle oyunları 1 ve 2 si aynı paketlerde satışa sunulmuş.



Aynı zamanda PSP almayı düşünen fakat fiyatı yüksek gelen sevgili tüketiciler size müthiş bir haberim var , açıklıyorum....

                                                              TAAADAAAAA
Virgin Meastore da şu anda bir kampanya VAR.... PSP ( playstation portable ) 399,99 TL .. 


Kendisine sahip olduğumdan beridir, fiyatlarını iyi takip ettiiğim PSP şu ana kadar gördüğüm en düşük fiyatıyla satışa sunulmuş.. Vallahi bir tane daha almak istemedim değil fakat zaten ilk çıkan 1001 modelide olsa bir tane varken savurganlık yapmanın alemi yok diye düşündüm. Tabiki başka Elektronik mağazalarda da benzer kampanyalar olabilir, ne yalan söyliyim onları bu ara takip etmiyorum , edemiyorum, ama EĞER PSP almayı düşünüyorsanız , isterseniz fazla zamanınızı almayacak şekilde internetten bir piyasa araştırması yapın , eğer varsa PSP kampanyalarını bir karşılaştırın derim. 

PSP de ne ola ki ?  soranlar olabilir kısaca şöyle açıklıyım : PSP a.k.a Play Station Portable ;Oyun oynayabileceğiniz,Müzik dinleyebileceğiniz müziklerinizi aklınıza gelecek her şekilde sınıflandırıp derecelendirip cart curt yapıp dinleyebileceğiniz, Resimlerinizi depolayıp bakabileceğiniz,(isterseniz arka plan resmi yapabileceğiniz) , İnternetten radyo dinleyebileceğiniz, İnternette sörf yapabileceğiniz, B.sayardan girecebileceğiniz herhangi bir WEB sayfasına girip istediğinizi yapabileceğiniz ( tabiki hafıza kartınızın büyüklüğü ile de alakalı ,azıcık ) , Skype kullanabileceğiniz,(sürümüne göre ekstra özelliklere de sahip olan ) , Film video mpeg4 yükleyip yolda sokakta arabada otobüse dinleyebileceğiniz , arabada da şarz edebileceğiniz, gayet güzel demo , tema vs. indirebileceğiniz Media sitesine sahip , Wireless bağlantısı olan       ( şifresiz yada şifresini girerek ve kayıt ederek sonrasında da kullanabileceğiniz herhangi bir Wireless bağlantısını kayıt etme özelliği ile kolaylık sağlayan ) Sony nin PlayStation 3 ü piyasaya sokmadan, küçültüp cebimize(tamam cep için biraz büyük ama bu kadar özellik olaca normal) soktuğu Konsol Harikası.

Aslında -galiba 2012 - yeni jenerasyon dokunmatik ekranlı PSP papucunu dama atacak gibi görünüyor ama , yeni PSP nin özelliklerine bakıcak olursak bunu bile almayı düşünüpte alamayan gençlerimiz için , Yeni PSP i almak,eğer aileleri tarafından Kıyak Geçilecek Statüdelerse hemen , yoksa kendi çapında kavrulan harçlıklı gençlik için  2 3 sene para biriktirmeyi gerektirecektir diye düşünüyorum..


Neyse bilmediğim konuda daha fazla konuşup ta aklınızı karıştırmıyım..

Bu arada DVD ler VCD ler de de bir indirim ki somayın, çok yeni olmasada 95 sonrasından başlayarak günümüze kadar olan ,ağırlıklı olarak festival filmlerinin olduğu , kapıdan girince hemen sağda duran bir reyon var , BluRAY ler 14 TL den, DVD ve VCD ler 1,90 TL den indirimde!!!!  Evet 1 Lira 90 Kuruş a filmler var Orjinal, Kaçırmayın derim !!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar