MyLittle Shoping World Headline

Cumartesi, Nisan 23, 2011

THE BODY SHOP İNDİRİM GÜNLERİ




Konban wa

Geçenlerde Alışveriş meraklısı, pazarlama , moda ve marka konusunda neredeyse uzman diyebileceğim ( uzmanlık sınavına girse ilk 10 da :) ) arkadaşım Escin in blogumuzda  The Body Shop indirimi paylaşmıştı. "2 Al 1 Öde" kampanyasından yararlananlar var mıdır bilmiyorum  , fakat genelde kullandığım markalara sadık olan ben daha önce The Body Shop un sadece kapısının önünden geçmiş olup ,hiç bir ürününü kullanmadım.. Ta ki...

 The Body Shop a blogdaki haber sonrası teşrif ettim. Taksim The Body Shop ta "2 Al 1 Öde" kampanyası tabelası baya bir ilgi çekici duruyordu açıkcası. Bu kampanyadaki ürünler Çay ağcı Tea Tree özlü temizleme losyon, tonik, krem , diğer ürünleriyle ve Denizyosunu serisinde mevcut. Aslında Çay ve Çay ağacından elde edilen ürünlerinin tamamına yakınının cilde ve bedene ne kadar iyi geldiğini Sağır Sultan bile duymuştur herhalde. Deniz yosunu ürününü daha önce kullanmamakla birlikte, Nivea nın Deniz Mineralli serisinden baya  memnun kalmış bir tüketicisiyim, bu nedenle bu indirim dikkatimi çekti ve ziyaretime vesile oldu. Hali hazırda deniz mineralli ve çay özlü temizleme losyon,krem ve toniklerim olduğu için sadece gelecekte almayı düşündüğüm bir seri olarak kaldılar, fakat şansa bakın ki tam oradayken başka ürünlere de indirim etiketi koyuyorlardı ve ben hemen damladım tabiki. ilgimi çeken konulardan biri olduğu için Kiraz resimleride dikkatimi çekti , Japanese Cherry Blossom ve Lychee serilerinde de "2 Al 1 Öde " kampanyası mevcut, ilgilenenlere duyurulur.
Japanese Cherry Blossom EAU DE TOILETTE
The Body Shop

8 senedir Pantene Mükemmel Bukleler serisini kullanan ve memnun kalan ben, Procter & Gamble ın gazabına uğramış bulunuyorum, şu günlerde. Saçlarıma en iyi gelen,Şampuan ve krem üreticisi P&G (  ki tüketicisini takip ve ürün gelişiminde sektörde pazarlamada,satış stratejisinde hayran olduğum , kitabını yuttuğum ve "Gerçek Patron tüketicidir" anlayışını benimseyen) malesef Mükemmel Bukleler serisinin --- büyük nedenle Şu Tuğba Büyüküstün nün birbiri ardına çektiği ve, hangisinin aslında saçına daha iyi geldiğini benim anlamadığım kendisinin de çözemediği :) yeni ürünler nedeniyle ----- üretimini durdurmuş ve ben stoktan yiyiyormuşum, deli danalar gibi aramadığım market kalmayınca çaktım köfteyi:( neyse , bu sebeple saçıma uygun şampuan arayışı içindeyken indirim etiketi yapıştırlan  ürünler muz pureli şampuan ve saç kremi,salatalık suyu özlü tonik ve losyonlardı. Muz pureli şampuan ince ve yıpranmış saçlar içinmiş. bende bu fiyata denemek amaçlı kaçırmak istemedim ve aldım.
BANANA ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ 9,90 TL


The Body Shop Banana Shampoo-Conditioner

 Bunlarla birlikte cilde çok iyi gelen ve daha önce Olay Marka kullandığım Salatalık suyu özlü temizleyici tonikle beraber , kullanmanızı tavsiye ettiğim - cilt için kullanılan losyonu en güzel şekilde dağıtan ,temizleyen - Organik Pamuktan üretilmiş makyaj ve disk pedlerden de bir adet aldım. Stoğumdan Disk pedler çok olduğundan denemek amaçlı organik pedlerin dikdörtgen şeklinde olanlarından aldım. - Kullandığım diğer makyaj pedlerine oranla biraz pahalı kaldı gibi ama memnun kalırsam kullanmaya devam ederim diye düşündüm, çünkü cilt bakımı ciddi birşey, uyduruk pamuklarla temas ile kaliteli organik pamuğun teması ve etkisi , kullanımı ve ömrü aynı değildir.

The Body Shop
Salatalık suyu özlü tonik - organik pamuklu makyaj temizleme pedleri
Şimdilik ilk kullanımında hepsinden memnun kaldım. Tabiki ilk kullanımım olduğu için temkinli ve takipteyim, gerçi üzerinde ki bilgiye göre doğallığı sayesine alerji yapma olasılığı baya baya düşük:) bakalım cildim sevecek mi :D

Özellikle şişelerin üzerindeki bir bilgi dikkatimi baya bir çekti. Ürünlerinin hayvanlar üzerinde kesinlikle denenmediğini, ve hayvanların kozmetik sektöründe kobay olarak kullanımına karşı olduklarını belirten açıklamaları mevcut.

 veee tabiki Doğallığı misyon edinmiş bir markadan beklediğim bir şeyle de karşılaşmak beni oldukça sevindirdi, %100 geri dönüşümlü kağıttan ve doğadan elde edilen ve üzerindeki yazıların doğal boya- kimyevi mad. içermeyen - alışveriş poşetleri de oldukça sağlam ve güzel. ayrıca bütün ürünlerinde geri dönüştürülmüş plastik şişeler kullanıyorlar.

 Bundan sonra doğallığına vizyon ve misyonuna güven duyacağıma inandığım The Body Shop takip listeme girmiştir. Teşekkürler Escin :)

Fazie

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar